هیچ چیز نمی تواند جایگزین” کیفیت” شود
بازاریابی شبکه ای و تجارت الکترونیک
هیچ چیز نمی تواند جایگزین” کیفیت” شود
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:52 | بازدید : 568 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

هیچ چیز نمی تواند جایگزین” کیفیت” شود

اگر شرکتی از کیفیت کالاهایش بکاهد ، به خاطر طمعش دچار مشکلات اساسی می شود . احتمالاً چنین شرکت هایی به منظور پول پارو کردن تشکیل شده اند، نه برای اینکه به مشتریان خدمات درستی ارائه دهند . بازاریابی شبکه ای دقیقاً حرفه ای است که راه برای “تقلید کردن” در آن باز است . به محض اینکه شرکتی دنیا را با جدیدترین محصولش از طریق اینترنت آشنا می کند ، شرکت های دیگر شروع به تولید کالای مشابه آن می کنند. اما اغلب اوقات فقط کالاهای اصلی هستند که از لحاظ کیفیت کنترل می شوند. از شرکتی که روی کیفیت کالاها و خدماتش سرمایه گذاری نکرده است، اجتناب کنید. شما می توانید با اطمینان حاصل کردن از اینکه کالاها یا خدمات گارانتی دارند و کنترل شده اند وتاییدیه گرفته اند ، کیفیت آنها را ارزیابی کنید .

مطمئن شوید که کالا یا خدمات مورد نظر گارانتی دارد

وقتی مشتری ها بگویند که کالاها و خدمات ارائه شده به درد نخور هستند و بخواهند پولشان را از شرکت پس بگیرند ، آنگاه چه اتفاقی می افتد ؟ در چنین مواردی ، بهترین شرکت های بازاریابی شبکه ای از سیاست پس گرفتن یا باز خرید کالاها حمایت می کنند . زیرا کالاها و خدماتشان گارانتی دارند و بدون هیچ سوالی پول مشتری را پس می دهند . این نشانه ی یک شرکت معتبر است . مطمئن شوید که کالاها و خدمات شرکتی که قصد دارید در آن فعالیت کنید گارانتی دارد. از آنها بخواهید که متن سیاست باز پس گرفتن کالاها را شخصاً ببینید.

 درجه ی اطمینان کالا را بررسی کنید

از تیم مدیریتی شرکت بپرسید :”چطور می توانم مطمئن شوم که این کالاها امن و مطمئن هستند؟ “ یقیناً مشتریان شما قبل از استفاده ی مکمل های غذایی و قرص های کنترل وزن سوالاتی راجع به آنها می کنند. والدین می خواهند قبل از اینکه بچه هایشان از اسباب بازیهای آموزشی استفاده کنند ، از چند و چونشان با خبر و از بی خطر بودنشان مطمئن شوند. در مورد امن بودن کالاهای شرکت  تحقیق کنید . به دنبال تاییدیه های دولتی یا تاییدیه انجمن خصوصی در خصوص کنترل کالاها باشید . به راحتی جملاتی را که راجع به تدابیر امنیتی شرکت گفته می شود نپذیرید . در صورت امکان ، تولید کننده ی کالا را ببینید و از او سوالاتی راجع به آزمایش ، دوام و بی خطر بودن آن کالا بپرسید . به ندرت اتفاق می افتد که یک شرکت بازاریابی شبکه ای چنین اطلاعاتی را از توزیع کنندگان و مشتریانش دریغ کند .

دکتر الیزابت یتلی ، کارمند قسمت مواد غذایی خاص شرکت FDA ،توصیه می کند : “طبیعی بودن کالا الزاماً دلیل ایمن بودن آن کالا نیست . قارچ های سمی را در نظر بگیرید ؛ طبیعی هستند .” اگر از ایمن بودن کالایی مطمئن نباشید ، احتمالاً تمایلی به بازاریابی آن کالا ندارید .

چقدر باید در مورد کالاها یا خدمات آموزش ببینید؟

در بازاریابی شبکه ای هر چه کالا یا خدمت ساده تر باشد ، بهتر است . توضیحات پر طول و تفصیل برنامه های آموزشی از حوصله ی توزیع کنندگان خارج است . و اگر لازم باشد که افراد توانایی ها یا مهارت های ویژه ای (حالا چه در مورد خود کالاها یا خدمات و چه در مورد نحوه ی استفاده از آنها بیاموزند ، راهش این نیست ! اما خب منطقاً شما باید کمی آموزش ببینید .

 





|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 85
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 563
:: بازدید سال : 1797
:: بازدید کلی : 27545